fredag den 4. maj 2012

Lagersalg pt. 2 / Status

Her er jeres lovede røvfuld billeder fra lagersalget i Rosengården. Drool away!
 

Pænt udvalg. Det må man give dem.
 

Det undrer mig, at der ikke står Jeffrey Campbell på listen over designere, for der var en del sko fra ham - de fleste endda fra denne sæson. Her er det Foxy i et af mine favoritmaterialer.
 

Loaferen (Også fra JC), der har været savlet en del over i blogland på det seneste.
 

Givenchy...
 

Mere Givenchy...
 

Mere Givenchy...
 

Mere Givenchy...
 

Marc J giver et andet alternativ til sine populære mouse flats.
 

Jeg opdagede, at mine neglede matchede min clutch ret perfekt.
 

...Og forelskede mig lidt i Opening Ceremony i pony hair...
 

...Og et par fine, spanske heels med søde kvaster...
    

...Og allermest i fantastiske wedges fra Ash. Endte med ikke at købe noget som helst. Selvom priserne var sat pænt ned procentmæssigt, så snakker vi stadig lidt for mange hundrede kroner til min nuværende økonomi. (Ville dog muligvis ikke havde kunnet modstå Givenchy, men der var ikke et eneste par i min størrelse.) Jeg er stadig ikke fuldstændig overbevist om, at jeg kan leve uden Ash, der kostede 600 kr. Jeg har heldigvis endnu en nat til at sove på beslutningen, for lagersalget holder åbent igen i morgen fra 11-17.

2 kommentarer:

  1. Hej Miriam.
    Hvor får du information om disse lagersalg, og ved du hvornår det afholdes igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise! Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet på deres hjemmeside, så skulle du blive oplyst om næste lagersalg. :)

      Slet