fredag den 20. april 2012

New Love: The Dress



Jeg skulle have mig en kjole til min fejring i morgen. Jeg havde helt ærligt forventet at gå ind i H&M, vælge den første og bedste, men så nemt blev det ikke. Der var ikke en eneste kjole, jeg gad derinde, og det samme gentog sig i Gina Tricot. Hvad sker sker der lige for det? Nå, men da jeg var lige ved at give op, fandt jeg den her skønhed i Monki. Normalt undgår jeg Monki, der er så larmende og rodet og... Jeg føler mig helt ærligt pænt gammel derinde. :D Men de har jo nogle mægtigt fine ting. Jeg er en sucker for en maxikjole, og den her har noget fint, draperet asymmetri kørende på overdelen. Det er nok lettere at se, når den kommer på. Men mægtig glad er jeg i hvert fald for den.

4 kommentarer:

  1. Den havde jeg hjemme i sort, og den er fantastisk (den hang der vel ikke stadig? ;)) Du kan også gøre den kortere ved at binde en knude på skørtet, sådan det ser let draperet ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, den var der også i sort, men jeg har en nærmest magen til, så jeg holdt mig til den mønstrede. Og tak for tippen i øvrigt. :)

      Slet
  2. Hey hey :)
    Du kan ikke overtales til måske at sælge den, vel?

    SvarSlet