tirsdag den 24. april 2012

New Love: Chanel Polish



Der faldt selvfølgelig et par gaver af, da piger kom og svinede min lejlighed til i lørdags. (Seriøst, hvordan kan det ske? Man bruger hele ugen på at rydde op og gøre rent, og få timer efter deadline ser det værre ud, end det gjorde, før man begyndte rengøringen. Hvor kommer skidtet fra??) Jeg kunne blandt andet åbne en lille, sød pakke indeholdende en af Chanels forårsfarver; April. Det er vel kun passende at være indehaver af sådan en størrelse, når man er aprilbarn. Farven er en mørk, støvet pink, og jeg glæder mig gevaldigt til at få den afprøvet!

8 kommentarer:

  1. vildt flot neglelak! og skøn blog du har dig! måske vi kunne følges? håber i hvert fald, du har lyst til at kigge forbi min blog ;-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kigger forbi med det samme. :)

      Slet
  2. Det manglede da bare! Jeg har selv overvejet den, men jeg tror simpelthen ikke jeg får den brugt, hvorfor det nok ville være lidt omsonst, omend jeg også er april-barn ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald fjollet at smide så mange penge efter en lak, der ikke kommer på!

      Slet
  3. Du har lige fået en til fast læser, primært fordi jeg læst på din blog: "Jeg kan bare virkelig godt lide sko... Og alle andre moderelaterede undskyldninger for at bruge penge!" Kan relatere fuldt ud til! :-)

    Hilsen Katarina
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, altid skønt med en kindred spirit! :D Velkommen til. :)

      Slet
  4. Elsker neglelak, så kan godt forstå du blev glad. Fin blog du har dig her.

    mvh. fra Anja (et andet aprilbarn ;) )

    www.anjainspace.blogspot.com

    SvarSlet