mandag den 9. april 2012

Monday Shoes #21



Denne uges mandagssko er et mysterium! Eller... Det vil sige, der står Alaïa med store bogstaver på lynlåsdimsen, hvilket plejer at være en rimelig god indikation på, at det er Alaïa, der står bag. Men mere ved jeg ikke om dem. Jeg faldt bare over billedet og syntes, at de var fantastiske. Jeg kunne nok godt finde pris og sæson, hvis jeg lagde mig i Google-selen, men jeg har ikke lyst. Jeg ville bare blive deprimeret over, at de 1) ikke kan fås længere og 2) ville koste mig et års SU, selv hvis jeg kunne opstøve dem.

Så i dag kigger vi bare for at kigge... Og savle.

4 kommentarer:

  1. wow! great pair of shoes!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    SvarSlet
  2. Hvor måtte de virkelig gerne sidde på mine fødder :)

    SvarSlet