fredag den 13. april 2012

Et mærkeligt crush



Nowheres SS12-kollektion (eller dele af den i hvert fald) er landet hos Nelly. Jeg beundrer Elin Klings stil, selvom den ikke er så meget mig. Men derfor er der stadig både i sidste og nu denne sæson af Nowhere items, jeg sagtens kan se i min garderobe. Jeg havde ikke forventet, at denne jakke ville være en af dem. Den er ikke typisk min stil, og alligevel er jeg lidt forelsket i den. Kan sagtens se den for mig, stylet med et par simple, sorte pumps, et pencil skirt og et par koloenorme solbriller for at lege lidt med kontraster og form.

Men... 649 kr.? I'm sorry Elin, men det er simpelthen for meget for en jakke, der er 70% akryl. Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke har flere af de der 300 kroners gavekort købt for 100 kr. liggende. Så kunne jeg måske forsvare at købe dem. Men ikke til 649 kr. Nej, nej.

Modellen hedder Riley og kan købes her, hvis I nu skulle synes, akryl er et vidunderligt materiale! ;)

1 kommentar:

  1. Ih den er altså pæn, men ja lidt dyr ift materiale. Jeg har nemlig et gavekort tilbage, så den lokker ;)

    SvarSlet