tirsdag den 3. april 2012

Anbefaling med verdens største A!



Jeg faldt over de her hos Isabella Thordsen og måtte straks se nærmere på dem. Og jeg fandt, at de er et kup af dimensioner! For det første er der prisen: Sølle 165,50 kr. vil Asos have for denne sko. Og nej, det er selvfølgelig ikke ægte noget som helst, men det gør ikke så meget. Asos (i modsætning til Nelly!!) er nemlig knaldgode til at lave sko, der ikke sådan lige falder fra hinanden. Ruskind(slook) har jeg alle dage været fan af. Sort går til alt. Og så er der hælen. Jeg er meget forelsket i hælen. Den er så "right now", at jeg næsten ikke kan bære det. Den er Miu Miu, den er YSL, den er Nicholas Kirkwood. Den er ren kærlighed.

Søde piger, hvis I kun skal gøre et skokøb denne måned, så er det lige her, I finder det. Der findes med garanti ikke andre så smukke, så alsidige sko til så lidt penge på hele internettet. Alle størrelser er stadig på lager, men det bliver de næppe ved med at være!

1 kommentar:

  1. Tak for tip! Jeg vil straks bestille dem :) Har faktisk også næsten lige lavet et indlæg om den hæl, kig forbi og se det hvis det er? :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet