torsdag den 18. august 2011

Mød min baby

Udover at være fælt glad for sko, har jeg også en svaghed for tasker. Jeg foretrækker dem bestemt af kvalitet, hvorfor jeg ikke har så mange, som jeg har sko. Brosten og lignende er nemlig komplet ligeglade med, om din sko er dyre eller billig, de smadrer dem bare. Så når jeg ikke går efter et bestemt design kan jeg snildt finde på at købe noget sko-bras. Men tasker. Næh du, de holder i længden, hvis de er ordentlig kvalitet.

Problemet er bare, at jeg sjældent holder en opsparing ud, men bruger pengene til en masse andre ting... Nogle er gange er det dog lykkedes mig at spare nok - som med hende her. Jeg har købt hende hjem fra USA, så hun var billig(ere end i Danmark)! Og jeg elsker hende. Hun giver et pift til ethvert outfit, og Chanel er jo instant class!





0 kommentarer:

Send en kommentar